sunnuntai 3. elokuuta 2014

Paavon päivä

Olin kaikessa rauhassa laitumella kun mamma tuli mua hakemaan. En olis taas millään halunnut lähteä kun kaveritkin jäi syömään. No jotenkin mamma sai mut sisälle juksattua. Sitten se jätti mut ykin talliin nököttämään ja haki jotain tavaroita. Kuulemma tukanselvitys ainetta.
Se väkästi mun tukkaan tommosia ihmeellisiä nökeröitä. Mun mielestä ne oli hienoja :).

Sitten mentiin hiukan tekeen hommia ja aattelin että meen tänään kiltisti niin ei tarvii mennä niin kauaa ku eilen. Mamma sanoi että tolla suorituksella olis pärjänny kisoissa, mutta viis minä niistä.
Nykeröt

Jouduin kauan ootteleen että pääsen pihalle kun mamma otti kuvia tai jotain. Ihmeellinen vekotin sillä oli kavioitten välissä, se piti ihan hassua ääntäkin. Ajattelin hieman maistaakkin sitä mutta ei se ollut syötävää.

 Sitten mut kasteltiin niin kuin aina töitten jälkeen, mutta nyt se leikkas multa tukankin pois.
 Ah  VIHDOIN pääsen pihalle. Kyllä taas kestikin

Hohhoijaa olipas rankkaa.

Pakko mennä pyörimään tähän ettei mamma kastellu mua turhaan

Näin hinkataan oikein kunnolla likaa ettei vaan jää puhtaita kohtia :D

Noniin nyt on toimet hoidettu ja voin taas hyvillä mielin mutustella.

Ennen lähtöä Mamma kävi vielä laittamassa meille kaikille vettä ämpärit täyteen. En viitsinyt enää kävellä sinne saakka kun syötiin tyttöjen kanssa varjossa :).

-Paavo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti