keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Oi Voi

Nyt kävi niin että mun kone irtisanoi itsensä joten en ole päässyt päivittelemään :/. Olen käyttänyt mikon konetta mutta kaikki kuvat on tossa vanhassa koneessa joka ei siis lähde päälle :(. Enkä viitsi tähän koneeseen kuvia tunkea. No kunhan ehdin hakea uuden läppärin niin tulee taas päivityksiä paremmin.

Maanantaina kävi hassusti, Paavolla oli sunnuntai vapaa, ajattelin kuitenkin kokeilla miten se toimisi kuolaimettomilla suitsilla. No mentiin siinä hetki kentällä ja sujui oikein kivasti, oli jopa todella laiska. Ajattelin että mennään sänkkärille hiukan kävelemään ja ravailemaan kun kerran sujuu niin hyvin. No hetken aikaa siinä pellolla mentiin oikein kivasti, kunnes herra päätti että nyt laukataan. En päästänyt kuitenkaan laukkaamaan joten herra päätti heittää kaksi mojovaa pukkia. En saanut päätä nostettua millään ylös joten siellä olin pellossa :D. Kerkesin miettimään että pois jaloista kun se lähtee täysiä tallille. Olinkin todella yllättynyt kun katsoin hevosta joka seisoi paikoillaan ja tuijotti ruskeilla nappisilmillään minua kysyvästi "Mitäs sä siellä teet, eiks meiän pitäny mennä". Olin todella tyyväinen Paavoon joka odotti mua <3. Joka paikkaa kolottaa mutta se ei meitä hidasta...

Kuvia ei nyt ole saatavilla ja Bissen video odottaa julkaisua... :( todella kurjaa kun ei pääse päivittelemään nyt kun olisi paljon asiaa :).

-Saara 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti